Friday 16 August 2013

Hidden Love Who?

For the reader..

'Sesiapa yang pernah baca Blog Hidden Love sebelum ni,well ni just sekuel kepada blog Hidden Love.'

Actually aku lupa pasword blog Hidden Love yang lama dan ingatkan nak bersara daripada blogging.But,I thought i'm still interested in blogging.Hew3.

Kehidupan aku dah banyak berubah sepanjang tak berblogging ni.Daripada dulu mahasiwa universiti sekarang ni bakal bergelar pekerja dalam beberapa minggu lagi then bakal bergraduasi hujung tahun ni.Life been gooodd to me!I thought after losing Iz i will lost everything,tapi sebenarnya hikmah ALLAH SWT tu lebih  besar.

Buat masa ni aku menganggur di rumah sepanjang awal bulan puasa haritu sampailah hari raya ke-9 ni.Raya tahun ni boleh aku katakan antara raya yang meriah bagi aku.

Kalau dulu aku katakan mahu meninggakan dunia PLU tapi memang benar la seperti korang katakan,bukan mudah macam yang mulut ni katakan.Tapi after clashed dengan Iz memang aku dah tak berkapel dengan sesiapa.Ada pernah skandal kejap dengan bakal 'ustaz' sorang ni.But..I it doesnt work.Aku still remembered Iz.Bodohkan.Haha.I should turn myself to hetero instead.Pheww....Why la??

Instead of dear readers hear me moaning about the past..I thought everyone move on.Aku move on tapi sekat-sekat sesiput sikit la,,Hew3..

But,to my surprise apabila aku berniat nak berubah bila aku clashed dengan Iz dulu,aku nampak banyak ALLAH SWT tolong aku untuk terus berubah.Nak diceritakan 1 persatu aku rasa agak sukar jadi aku terfikir untuk menulis sebuah manuskrip tentang kisah aku.Mungkin tak menarik,tapi aku harap akan memberi inspirasi untuk sesiapa yang nak berubah.Ahaks.

Well,for now..aku tak sabar untuk start kerja dekat tempat baru nanti.Selama ni praktikal je,sekarang semua tanggungjawab tergalas atas bahu aku.I better be ready!!Ganbatte!

Aku harap korang semua terus memberikan sokongan okeis!Hehe



3 comments:

  1. Ganbatte!!!!
    Cayok!Cayok!!!!
    Good Luck!!!
    hehehe.. . (>.<)

    ReplyDelete
  2. Insya-Allah dude! kau boleh lakukan yang terbaik untuk diri meskipun cabaran yang mendatang amatlah besar dan mencabar tetapi itulah namanya kehidupan, tidak selalunya Indah....

    ReplyDelete